czwartek, 18 lipca 2013

Sowa 3.

To ten... Odwieszam bloga :>
Krótko był zawieszony, miesiąc bodajże. Tak w sumie to nie wiem czy krótko, ale... Nieważne.
Odpoczęłam :3 Na pewno od: "Chryste Panie, obiecałam dziś rozdział, a ja nawet nie zaczęłam.... Co mam zrobić?! CO MAM ZROBIĆ????!!!" lub od "Nie, nie mogę do Ciebie dzisiaj przyjść, bo muszę zacząć pisać rozdział". Miną mi też ten "trudny okres". Doszłam do tego, dlaczego mi nic nie wychodziło i pogodziłam się z przyszłością :) Czuję się jak nowo narodzona XD
Co do bloga. To jet mój pierwszy blog jaki założyłam i pierwsza notka jest pierwszą, pierwszą moją notką  (xD). Ma wiele błędów i nie wygląda tak jak chciałabym, żeby wyglądała. Przez to późniejsza akcja jest zupełnie inna niż ją sobie wymyśliłam. Dlatego postanowiłam zacząć od nowa. Nowy czas, nowe zdarzenia. NOWOŚCI! :D Nie będę usuwać wcześniejszych notek, ponieważ może kiedyś ktoś przypadkowo wejdzie i będzie chciał zobaczyć moje początki :>
Postanowiłam też zmienić trochę regularność notek. Rozdział będzie pojawiał się raz w tygodniu, w piątek. No chyba, że jakieś bonusiki ;3
Pierwszy rozdział mam już napisany. Wstawię go jutro lub pojutrze, ponieważ potrzebna mi jest jedna z książek HP, której akurat nie posiadam... :P

Pozdrawiam, 
Stokrotka <3

I jeszcze takie malutkie P.S., bo coś mi się przypomniało, a już nie chce mi się zmieniać tekstu u góry. Bardzo mi miło, że nawet kiedy blog był zawieszony, dużo osób go odwiedzało :) Dobiliśmy do 4000 wyświetleń! Jeeee ;3 Dziękuje <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz