sobota, 4 maja 2013

Witaj! Sowa 1

Blog na którym jesteś będzie o Romine. Zdecydowałam się na niego, ponieważ bardzo, ale to bardzo kocham tą parę i przeczytałam o nich wszelkie opowiadania jakie tylko znalazłam. Z przykrością stwierdzam, że bardzo mało blogów jest na ten temat. Bardzo dużo też zostało zawieszonych lub zapomnianych, więc jeśli kochasz ich tak samo jak ja to przeczytaj kolejną notkę, warto. Potrzebuje tło na bloga, gdyż nie jestem zbyt dobra w te klocki :P. Pisanie zacznę od przyjazdy Hermiony do Nory przed wyprawą po horkruksy, ale nie będę opisywać całej wyprawy naszej "złotej trójki" tylko niektóre momenty. Mam nadzieję, że spodobał Ci się mój wstęp i zaraz idziesz czytać dalej :D
                                                                                                                        Pozdrawiam, 
                                                                                                                          Stokrotka

1 komentarz:

  1. Fajne tła na bloga z Romione są na http://graphicpoison.blogspot.com/, sama z tamtąd posiadam tło, a jest ich kilka do wyboru.

    OdpowiedzUsuń